Natuurlijk kunt u dat. U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur. Wij kunnen uw bestelling voor u invoeren. U betaalt dan per bankoverschrijving.

U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen of via ons contactformulier.

Als het product desondanks niet de volgende dag geleverd kan worden, stellen wij u hiervan op de hoogte via de mail. Als u het zeker wilt weten of een product op voorraad is voordat u een bestelling doet, kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur of via de mail.

Bij Drogisterij van mij kunt u 24 uur per dag en 7 dagen in de week bestellen. Wanneer u voor het eerst bij ons bestelt, dan vragen wij altijd om het invullen van enkele persoonlijke gegevens. U kunt kiezen of u een account aanmaakt of een eenmalige bestelling doet.

Omdat wij geen “gewone” drogist zijn kan het zijn dat producten niet op voorraad zijn. Wij nemen dan contact met u op om te overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Wanneer er iets niet goed is aan de producten of u krijgt het verkeerde toegestuurd, dan kunt u te allen tijde uw geld terugkrijgen. Ook betalen wij dan de verzendkosten.

U kunt zowel via onze website als telefonisch bestellen. Op de website zult u er achter komen dat u heel gemakkelijk producten kan vinden en bestellen. Komt u er desondanks niet uit, bel ons gerust, wij helpen u graag. Ook kunt altijd onze klantenservice bellen om uw bestelling door te geven. Wij zorgen dan dat u uw producten zo spoedig mogelijk geleverd worden.

Het kan zijn dat een artikel niet meer gemaakt wordt. Wij kunnen altijd samen kijken of er een goed alternatief te vinden is.

Wij laten onze pakketten bezorgen door Post.nl. Wij zijn afhankelijk van hun levertijden. Wij kunnen hier geen invloed op uitoefenen.

Wij rekenen € 4,95 per bestelling voor afleveradressen in Nederland. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling. Wij bezorgen alle artikelen in uw bestelling, indien mogelijk, in één pakket.

Neem zo spoedig mogelijk telefonisch of via de mail contact op met onze klantenservice. Wij gaan het probleem direct voor u oplossen.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Dat is heel vervelend. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Die zorgt dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt.

U ontvangt uw factuur na betaling van iDEAL.

U kunt telefonisch of via de mail contact opnemen met onze klantenservice. Voor 17.00 uur kan het adres nog aangepast worden. Daarna niet meer want dan is de bestelling verzonden.

Ja, wij hebben alle belangrijke pagina’s beveiligd met een SSL-certificaat.